«Көкшетау қаласының экономика және қаржы бөлімі» мемлекеттік мекемесі

Мемлекеттік қызмет шағымдану тәртібі

Орталық мемлекеттiк органдардың, облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың, аудандардың, облыстықмаңызы бар қалалардың жергiлiктi атқарушы органдарының, қаладағы аудандар, аудандық маңызы бар қалалар, кенттер, ауылдар, ауылдық округтер әкiмдерiнiң, сондай-ақ көрсетiлетiн қызметтi берушiлердiң және (немесе) олардың лауазымды адамдарының мемлекеттiк қызметтер көрсету мәселелерi бойынша шешiмдерiне, әрекеттерiне (әрекетсiздiгiне) шағымдану тәртiбi

1..Көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң мемлекеттiк қызметтер көрсету мәселелерi бойынша шешiмдерiне, әрекетiне (әрекетсiздiгiне) шағымдану: стандарттың 12-тар мағында көрсетiлген мекенжайлар бойынша көрсетiлген шағымМинистрлiктiң, көрсетiлетiн қызметт iберушi басшысының атына не тиiстi жергiлiктi атқарушы органның атына берiледi.

Шағым жазбаша нысанда толтырылады. Шағымда шағым берген тұлғаның тегi, аты, әкесiнiңаты (жеке басын куәландыратын құжатта болған кезде), почта мекенжайы, телефоны, шағым берiлген күн және қолы көрсетiледi.

Қолма-қол, сондай-ақ почта арқылы түскен шағымның қабылданғанының дәлелi көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң кең сесiнде жеке және заңды тұлғалардың арыздары журналында (мөртабан, кiрiс нөмiрi және тiркеу күнi шағымның немесе шағымға iлеспе хатқа екiншi қосымшасына қойылады) оның тiркелгендiгi болып табылады.

Көрсетiлетiн қызметтi алушыға оның шағымының қабалданғандығы туралы растауда шағымының көшiрмесiне, кiрiснөмiрi, күнi, шағымдықа былдаған тұлғаның тегi және инициалдары, тиiстi кең сенiң байланыс телефоны көрсетiлген мөр табан қойылады.

Көрсетiлетiн қызметтi алушыға шағымның қарау нәтижелерi туралы жазбаша түрде почта арқылы хабарланады.

Көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң қызметкер iнiң әрекетiне (әрекетсiздiгiне) шағымдану тәртiбi туралы ақпаратты мемлекеттiк қызмет көрсету мәселелерi бойынша бiрыңғай байланыс-орталығының 1414 телефоны арқылыалуғаболады.

Министрлiктiң, тиiстi жергiлiктi атқарушы органның, көрсетiлетiн қызмет берушiнiң атына түскен көрсетiлетiнқызметтi алушының шағымы олтiркелген күннен бастап бес жұмыс күнi iшiнде қаралуға жатады.

Көрсетiлетiн қызметтi алушы көрсетiлген мемлекеттiк қызметтiң нәтижелерiмен келiспеген жағдайда, мемлекеттiк қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөнiндегi уәкiлеттi органға шағыммен жүгiне алады.

Көрсетiлетiн қызметтi алушының мемлекеттiк қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөнiндегi уәкiлеттi органның атына келiп түскен шағым олтiркелген күннен бастап он бес жұмыс күнi iшiнде қаралуға жатады.

2. Мемлекеттiк қызмет көрсету нәтижелерiмен келiспеген жағдайларда көрсетiлетiнқ ызметтi алушы «Мемлекеттiк көрсетiлетiн қызметтер туралы» 2013 жылғы 15 сәуiрдегi Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес сотқа жүгiну құқығы бар.

Мемлекеттiк қызмет көрсету ерекшелiктерiн ескере отырып өзге де талаптар

3. Мемлекеттiк қызмет көрсету орнының мекен-жайы Министрлiктiң www.economy.gov.kz интернет-ресурсында «Экономика және сауда саясаты» бөлiмiнiң «Мемлекеттiк көрсетiлетiн қызмет» кiшi бөлiгiнде орналасқан.

4. Көрсетiлетiн қызметтi алушының мемлекеттiк қызмет көрсету тәртiбi туралы ақпараттық ашықтықтан алу режимiнде мемлекеттiк қызмет көрсету мәселелерi бойынша бiрыңғай байланыс орталығы арқылы, сондай-ақ көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң ресми сайтынан алуға мүмкiндiгi бар.

5. Мемлекеттiк қызмет көрсету мәселелерi бойынша анықтама қызметтерiнiң байланыс телефондары: www.economy.gov.kz, Мемлекеттiк қызметтер көрсету мәселелерi жөнiндегi бiрыңғай байланыс орталығы 1414.

Мақаланы құрған күні 07.04.2017 12:09
Мақаланы жаңартқан күні 07.04.2017 12:10
Қаралым саны: 4179
© 2024. «Көкшетау қаласының экономика және қаржы бөлімі» мемлекеттік мекемесі